< terug naar al onze klantenservice onderwerpen
Garantie en Klachten
► Zit er garantie op mijn wanddecoratie?
► Welke garanties hebben jullie nog meer?
► Hoe kan ik mijn klacht bij jullie melden?
► Kan ik mijn klacht ook ergens anders melden?
▼ Zit er garantie op mijn wanddecoratie?
Wij doen ons best om onze wanddecoratie in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat je wanddecoratie kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders aan de hand is, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je wel verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging van je wanddecoratie.
▼ Welke garanties hebben jullie nog meer?
Naast de wettelijke garantie, hebben wij ook drie unieke garanties;
- De beste prijsgarantie
- Kwaliteitsgarantie
- Inruilgarantie
▼ Hoe kan ik mijn klacht bij jullie melden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sterkaandemuur.nl.
▼ Kan ik mijn klacht ook ergens anders melden?
Bieden wij je niet de gewenste oplossing? Het is ook altijd mogelijk om je geschil voor bemiddeling aan te melden via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.